Merhaba hanımlar. Bebeği emeklemeden yürüyen var mı? Emeklemeye çalışıyorum sürekli o poposunu havaya dikiyor ayaklarını yere basmak istiyor ve yürütmeye çalışıyorum bayılıyor kahkahalar atıyor koşmaya çalışıyor pıtıpıtı🤣 şu an 8 ay olmak üzere. Yürütenim kullanan var mı? Erkek diye alma diyor herkes çok saçma geliyor . Başka yürümeye teşvik bir şey var mı öneriniz?