nurrr126 geçici bir süreç benim kızımda öyleydi hatta be beni ne kendisini uyuturdu 2 3 hafta sürdü geçti kendiliğinden bende belki kaka yapmakta zorlanıyor karnı ağrıyor zannedip küçük sicak su torbasına ılık su koyuyordum karnına mamasina zeytinyağı falan katiyordum fikir olsun size de kabızlığı varsa, sağlık ocağının d vitamini ni kullanıyorsanız o çok rahatsızlık veriyor beb ocean aldim ama 3. Aydan sonra başladım gaz şikayetimiz bitene kadar kullanmadım biogaia damla almiatim gaz için daha kötü yaptı biraktim rezene corekotu yada kimyon kaynatıp 2 3 çay kaşığı suyundan veriyordum sabir hepsi gecicek 3. Ayda birden kesilecek hepsi