Bebeğim 13 aylık doğduğundan beri uyumayan bir bebek. Uykuya karşı çok dirençli. Düzenli uyku saatleri yok canı istemezse hiçbir kuvvet onu uyutamaz. Geceleri çoğu zaman uyanır ve tekrar yatmaz oyun oynamak ister. Gündüz uykularında da 1 gün uyusa beş gün uyumaz. Düzeni hiç yok. Uyumadığı zamanlarda da çok huysuz olur bütün gün eziyet eder bizede kendisine de. Çok yorulduk artık doktorumuz uyku eğitimi pınar sibirsky önerdi. Uyku eğitimi gerçekten işe yarıyor mu düzelme oluyor mu tecrübeleiniz nelerdir?