Bebeğim 23 haftalık. Gündüz hep kucağımda memede uyur, indiremem yatağına. Gece ise memede uykuya geçtikten sonra yatağa alırdım, uyurdu. Son 3 gecedir memeden yatağa koyduğum anda deli gibi ağlıyor tekrar memede uyumaya devam ediyor. Bazen memede de zor sakinleştiriyorum. Her 15 dakikada bir yaşıyoruz bunu. Yattığı andan sabaha kadar durum böyle. Uyumayan bir bebek değil normalde. Geceleri tek başıma ilgileniyorum 1 aydır eşim yok. Kafayı yemek üzereyim. Yaşadığımız şey atak mı? Var mı benzer durumu yaşayıp düzelen acaba😥