nefeçok şükür iyiyiz her şeyi yiyebiliyoruz:) kuruyemişi zaten kafadan hiç tuketmiyordum özellkkle ceviz ve yer fıstığı.Tahin susam zaten en kotulerinden ona da alerjimiz vardı.Ben hiçbir şey yiyemiyorum diye hep tavuk yerdim döküntüleri hiç geçmezdi sonra tavuğu bir kestim hepsi geçmişti ama yumurtaya aşırı alerjimiz vardi fiskirarak kusuyordu.