Valla ben doktoruma sorduğum zaman Malt içeceğini boşu boşuna öyle şekerli şeyler içme hiç bir faydası yok ,olsa bile boş kalori demişti. BSadece bestlak ve boool bol su demişti, biraz da psikolojik. Olmuyorsa da olmuyor tabi, bazı insanlar ne yaparsa yapsın sütü az geliyor bu da yapısal birşey