kızlar 6 aylık bebeğim var yani beni çok aşırı yormuyor da ama ben aşırı yorgun oluyorum doğumdan sonra her nekadar uyusam da yine uykusuz kalkıyorum vucudumda bi ağırlık var size oldu mu böyle tahlil vercem bir şey eksik mi diye baktırmam için.6 ay geçmiş doğum yapalı ama hala hamilelikteki o enerjiksizlik mayışma geçmedi🙄