Metemommy ben kullanıyorum. 6 aydır düzenli olarak. Tüm sütleri denedim. Tutmama gibi bi durum yaşamadım. Ancak hem tadı hemde daha çok taş gibi olmasından dolayı filenin mayası ve filenin pastörize sütünü kullanıyorum. Bende bazen 42 bazen 43 derecede yapıyorum. Saetleri sabah uyanma saatimize görede değişiyor. Bazen 8 saatte bazende 9 saate ayarladığım oluyor. Oğlum 12 aylık çok seviyor.