emayy ben bi iki denedim sonra doktorla konustum saglık bakanlıgı değil tarım bakanlıgı onaylı oldugunu öğrendim ki zaten tarım bakanlıgı herşeye onay veriyor. Evet içerik bitkisel ama bitkilerin o sıva hale gelmesi için alkol vb madde ile açıldıgını öğrendim. O nedenle kullanmadım. O bir iki kullandm dediğimde 2 yaş için 15 damla olarak okudum netten öyle vermiştim cocugun rengi beyazlamıştı bayılmıstı korkmustum bi sonraki verişimde 10 damla vermiştim 15 dk icinde uykuya dalmıstı. Ama gece yine uyandı tabi cok fayda etmedi. Sonra ben de uyutmadan önce değil gece uyandıgında verdim bi iki kere o zama faydasını gördüm cünkü gece kalkıp 2-3 saat uyanık kalıyordu damlayı vernce ayılamadan tekrar uyudugunu tespit ettim. Ama dediğim gibi sonra doktorla konustum önermediğini söyledi ben de çöpe attım. Sonuç olarak ögle uykusunu maximum 1 saat 15dk ile kısıtlı tutarak buldum. Normalde 2 saat yatıyordu