Selamlar günaydın hanımlar, noröalde çok iitahlı bir bebeğim vardı 10 aylık ama 2 saatte bir öama içerdi şimdi hasta olduk hiç bişey yiyip içmiyor ilaçlarını da zoela içiriyorum mamayı da itiyor eliyle su bike içmiyor ya, çorba çok severdi onu bile söylene söylene ite kaka yediriyorum ne yapabilirim hanımlar geceleri de uyumamaya başladı öksürüğünden diye düşünüyorum ama acaba aç da ondan mı ağlıyor ama bişey de yemiyoe kafayı yicem