topl Kızlar 3 buçuk aylık bebeğimi bırakıp işe başlamak zorunda kaldım sizler bu durumu nasıl atlattınız? Kendimi kötü hissediyorum ona ilgimi tam gösteremediğimi düşünüyorum bu hissiyattan nasıl kurtuldunuz?
Cnszmr topl bende bebegim 6 aylıken başladım işe şuan 10 aylık hala o hissiyat var malesef o geçmiyo 😞
Marianne topl 4 aylıkken başladım. Bunlar hormonlardan kaynaklanıyor. Şu an kızım 3.5 yaşında, zamanla geçiyor. Canınızı sıkmayın.
Mlk026 topl ben kötü bir örnek olucam sanırım sana başlayamadım 14 aya kadar ücretsiz izin kullandım. 1 yaşından sonra yemek vs yedikleri için ve daha sosyalleşiyorlar imkanınız yok mu en azından rapor alsaydınız.
Miha45 Olumlu tarafından bakın bütün gün evde bebekle bir zaman sonra mental olarak bitiyoesunuz çalışmak eminim çok iyi gelir insan bunalıyor