Merhaba güzel anneler.. belki çok gereksiz bir post açtım ama cidden aklımda dönüp duruyor sürekli.. aynı şeyleri yaşayan anneler varmı?
Kızım 7 ay, 13 günlük. Çok fazla konuşmuyor, yani bazen çok net baba, anne diyor, anlamsız sesler çıkartıyor ama sürekliliği yok. Bazen 2,3 günde bir yapıyor bunu. Normal mi sizce?
Birde hâlâ tam oturamiyor. Sağından veya solundan bir şey almak istediği zaman devriliyor. Bu normal mi? 😕
Birde ek gıda sürecimiz bazen iyi bazen kötü. Bazen çok güzel yiyor,bazen red ediyor ve sürekli böyle gidecek diye korkuyorum.
Sizce konuşma konusunda açılır mı? Oturması düzene girer mi? Çevremdekiler sürekli soruyor, bu sefer ben daha çok strese gidiyorum acaba benmi bir şeyleri doğru yapmıyorum diye🥺