Esilaninannesi_ Aptamil presyno kullaniyoruz suan fakat cok doyurucu degil gibi 2 saat gecmeden acikiyor sadece mama ile besleniyor 2, aylik kizim bebelac gold kullanan var mi doyurucu mu gaz kabiz yapiyor mu
tuba2323 Esilaninannesi_ Bebelac gold kullanıyorum çok memnunum ama bebekten bebeğe değişir tabi. Ağtamilden hiç memnun kalmadım çok gaz yaptı ama şükür Bebelac gold da kabızlık gaz vs yaşamadım
tetik Esilaninannesi_ bende hipp kullanıyorum bebeğim 3 aylık kabızlık falan yapmıyor tavsiye edebilirim sizin 1 kutu kaç gün gidiyor mama bizim yatım kilo 1 hafta gidiyor
Aysedolunay Esilaninannesi_ doğduğundan beri hep aptamil vermiştim bir kez denemek için bebelac aldım çocuk gazdan çatlayacaktı hemen değiştirdim geri asla memnun kalmadım
minikkbebegim Esilaninannesi_ ya ben kullandım ama cok kotu geldi ne bilim kızımın kakasi teri bile çok kötü kokuyordu bitiremeden değiştirdim mamayi
Esilaninannesi_ tetik bizimki 400 gr 4 gun anca ama hic doyurucu degil kizim 2 saat gecmeden acikiyor hipp kullandik cok gaz yapti
tuba2323 Esilaninannesi_ Bebeğim 2 ay 20 günlük gayet doyurucu paketi ilk açtığınızda biraz yoğun şekilde balık yağı kokusu geliyor ama benim bebeğim şükür çok severek içiyor hıpp benim bebeğimde kabız ve gaz yaptı tek memnun kaldığım mama Bebelac gold oldu
Melike66 Bebegim biraz iciyo sonra gazmi girio anlamiyom bi ikinma tutuyo mamadanmi biberondn hava yutuyo ondanmi bilmiyom sonrasnda sikntisi olmuyo bi tek sikntimz bu ama mamadnmi bilmiyorum
tuba2323 Esilaninannesi_ Sabah ilk uyandığında 120 cc içiyor günün diğer kalan saatlerinde 90 cc veriyorum