Pazartesi işe başlıyorum annem bakacak çocuğuma ama benim bebeğim geceleri benimle aynı yatakta ve meme ile uyuyan bir bebek yani geceleri zorluyor epeyce. Şimdi çalışmaya başlayınca ekstra zor olacak her şey acaba başlamasa mıydım yol yakınken dönsem mi diye düşünmeye başladım