Alpinannesi1_ hayır altı boş çadırın ben oyun halimizi koydum o yüzden kaliteli malı güzel biraz kurulumu zor ama benim bebeğim 1 yaşında girip çıkıp oynuyor yani saklanmac oynuyor içinde ikimiz kitap okuyoruz araba sürüyor vs biz severek kullanıyoruz fiyatına göre islevsel