6 ay sonra 11 günlük ikiz kızlarım var. Soğuk aldılar. Bir tanesi pek uzun sürmedi iyileşti ama diğeri çok derin öksürüyor yavrum. Zaten doğumda ciğerlerine su gittiği için bir hafta küvözde yatmıştı hala sürekli hırıltısı vardı, doktor bronşlarında da ayrıca alerjik olarak hırıltı var demişti. Ateş yok ama halsiz ve öksürüyor. Hem mama hem emzirme ile besliyorum. Sık emzirmek haricinde doğal çözümleriniz var mı? Arada zeytinyağ veriyorum boğazı yumuşatmak için. Salgın var, daha kötü olmasını istemiyorum. Doktora gitmek istemiyorum o yüzden.