Orenda_ Yarı yıl tatilinde ne yapıyorsunuz nereye gidiyorsunuz kızlar?Karneler iyi gelecek mi?Bizimki ikinci sınıf çok iyi çok şükür karne iyi gelecek☺️Karne hediyesi olarak sinemeya gideceğiz😄Tatile gidecek paramız yok.🤣
BENOYLEUYGUNGORDUMM Orenda_ evdeyiz salgın var tatile falan gidemeyiz. Benimkiler büyük bi miktar para veririm ellerine artık ne yapmak isterlerse☺️
Deletedmom_110 Orenda_ anaokulu pazar günü tiyortaya gidiyoruz tatil 2 ay önce 3 günlük termale gitmiştik hakkımız doldu biz de fakiriz 🤣
sezer2022 Orenda_ çocuğum okul yaşında değil ama eşim bana tatil hediye etti 🤣🤣 şubatta 4 kız arkadaş bi geceliğine Abant’a gidicez
Orenda_ BENOYLEUYGUNGORDUMM Evt ya etraf hastalıktan kırılıyor benim küçükler evden dışarı çıkmıyorlar ama hastalar abileri okula gidiyor çok şükür hastalanmadı.
Orenda_ sezer2022 Çok isteyip de yapamadığım arkadaş ortamı maalesef arkadaş yok.İyi eğlenceler size🥲
sezer2022 Orenda_ sağol canım 15 yıllık emek 🥰 bekarkende yatıp kalkardık birbirimizde ,, yoksa yeni arkadaş bende edinemiyorum
Orenda_ sezer2022 Bu devirde sağlam arkadaş bulmak da zor artık.Çocukluk arkadaşlarım var da hepsi başka başka şehirdeler.