Meltemsefa 42 gunluk bebegim var.yaklasik 1 haftadir gozunde kil var.yani kazak kili.kendi kendine cikmiyor.neyle ve nasil cikarmaliyim?
Mukaddes59 Meltemsefa kıl olsa o kendi kendini atardı diye düşünüyorum tırnaklarıyla çizmiş olmasın bi doktora göster derim
NaimeYilmaz Meltemsefa ılık su gazlı bez ile içten dışa doğru silebilirsiniz. 3.ayına kadar nerdeyse her gün yapmıstım bunu banyo sonrası.