Kubra2646 ugrakyagiz valla bizim sadece pişik oluyo iki güne geçiyo. Bazen ben de yiyorum çünkü çok zor yumurtasız beslenmek her şeyde var
ugrakyagiz Kubra2646 şuan hiçbir problem yok kusması yokkanli kaka yok çok hareketli ondan kilo alamiyor galiba bende bilemiyorum
Senazz11 İstanbul anadoluda olan var mı doktor önerisi istiyorum 8 aylık kızımda döküntü mevcut alerjiye önerdi ama devlette randevu yok her özel hastanede de bu bölüm yok
babybarlas Beggg bencede testte bile cıkmaya bılıyor bız deri testide yaptırdık alerjısı var ama cok az gözüküyor dediler sonra tölere edilebilir dediler bende diyeti bozdum takıp ediyorum cok sukur suanlık bi belirtisi yok
babybarlas Beggg kızarıklık olmustu sadece vucudunda ozellıkle alnında coktu o zmn kuvezde yatıyordu doktor süt alerjısı oldugunu diyet yapmam gerektıgını soyledı