1sirinannesi öncelikle kendi uygulamamı anlatayım siz kendinize göre ayarlarsanız
8 de kalkıyorum limonlu su içiyorum
8 ile 12 arası sadece su içiyorum yada kahve
12 de ekmeksiz şekersiz kahvaltı yapıyorum
12 ile 6 arası ara öğün felan yapmıyorum sadece su içiyorum bol bol
6 da yemek yiyorum ama aşırıya kaçmayacak şekilde sonra bir daha da bişey yemiyorum meyve bile yemiyorum sadece bir bardak yeşil veya normal çay ama gerisi su bide çok tatlı çekerse canınız kahvenin çayın yanına hurma yiyorum öyle iki üç tane 6 ile 12 arası artık yemek yemediginiz için toplamda 17 saat aç kalıyorsunuz buda aralıklı oruç oluyor ben bu şekilde yapıyorum ve emzirmiyorum bu arada 7 günde 2 kilo verdim ve önceki iştahım asla yok geceleri yemek yerdim felan şimdi aklıma gelmiyor bir birde imkanınız varsa günde 45 dakka yürüyüş bu da bel ve göbek bölgenizi deki kiloları atmaniza daha hızlı yardımcı olur 😊