Merhaba bebeğim 2 aylık oldu 2 gün önce kalça ultrasonu çekildi sonucunda bir bacağı yüzde 30 gelişmemiş denildi doktor bize 2 tane üst üste bebek bezi takmamı söyledi 1 ay sonra birdaha kontrol olacak bu durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olurmusunuz korkuyorum