4,5 aylik kızım var dunden beri öksürük başladı. Bugün doktora götürdüm hava verdi sabah aksam. Buyuk ihtimal geceleri üşütüyor kızım. Yarım kundak yapıyorum o şekilde yatıyor kendi öyle istiyor. Üstünü örtsem terliyor açsam üşüyor gece üstünü değiştirdigim zaman uyanıyor oda sıcaklıgimiz 24 derece ben nasıl giydirecegimi şaşırdım fikirlerinizi bekliyorum tatlış anneler 🤗💝