Barlaskooo 8 aylık bebeğim var neredeyse 2 aydır abartısız her gece yarım saatte bir veya saatte bir uyanıyor ağlayarak. Geri uyutması da yorucu ve zor oluyor ağladığı için. Artık çok yoruldum pilim bitti diyebilirim. Doktora da götürdüm bişey demedi. Yani neden ya neden??? Gündüz uykuları iyi fena değil yani gece gibi yarım saat uyumuyor en azından. Başına gelen var mı veya bi fikriniz var mı sebebi ne olabilir? Bu arada 5.5 aylıkken alttan iki tane diş çıkardı başkada bişey yok
Mavidenizvegunes Barlaskooo bu ara ayi farketmeksizin butun bebeklerde sıkıntı var bence. 5 dkda bir uyanmak ne ya ne ara daldin uykuya sonra uyanıyo ben anlamıyorum: mesela su an derin uyuyo dedenin uyuyo hem de nasıl uyanabiliyo böyle uyurken gerçekten anlamıyorum
Ceren94- Bu gece 8ay 6gunluk oglum her yarim saatte bir uyandi aglayarak uyanmasi ne dogru duzgun emdi ne uyudu artik uykusuzluktan ölçek duruma geldim şu foruma bi bakaym dedim bu postu gordum. Atak falan diyorlar ondan mi acaba…
Barlaskooo Ceren94- instagramda dr osman gönülal’ı takip ediyorum sizede tavsiye ederim. Kendisi ısrarla atak haftası denilen şeyin olmadığını söylüyor. Bence gerçekten öyle. 2 aydır bu vaziyetteyiz yani bitmeyen atak mı olur kafayı yiyeceğim artık
Ceren94- Barlaskooo tesekkur ederim. :) ben kendisini takip ediyorum youtube da uzun uzun videolarini da izliyorum atak donemlerinden youtube videolarinda bahsediyor acikcasi instagramda hangi postuna denk geldiniz ki acaba ben de merak ettim
Barlaskooo Mavidenizvegunes nerde yanlış yapıyoruz acaba… çok enteresan hepsi. Uykun varsa uyu işte 🥲
Nur1523 Aydan mıdır nedir benim kız da öyle normalde derin ve uzun uyurdu ama bu ay değişti ağlayarak uyanıyor gece sık uyanıyor gündüz de çok uyumuyor en fazla 1 saat falan hiç bi sıkıntı yok çok şükür ama anlam verilecek bi şey de değil:(:(:(
Denizcikim 7 ay 19 günlük kızım gece yarım saatte bir uyanıyor, bide gündüz uykuları bozuldu, sadece emzirirken uyuyor, yerine koyunca hemen uyanıyor
Tugciko 14 aylığız . Ne yazık ki bu bir dönem bir aşama değil de hep böyle sürecekmiş gibi hissediyorum. Gurbetteyim ailem yanıma gelebilse işe başlayıp kafam dağılsın istiyorum. Soğuktan dışarı da çıkartamıyorum. Eve tıkıldık kaldık . İMDAAAT !! 😂🥲😭