Ben çok tükenmiş bunalmış hissediyoeym, güne başlrken içim daralıyo artık. Mental olarak yorgunluk var sanki kafamda zihnim yorgun gibi, böyle uykum varsı beynim tık diye uyuyup kapanıcak gibi bi his tuhah bi his oluyor basımda sizler neler hissediyorsunuz. Gecicek mi mutlu olamayacak gibiyim sanki hiç. Yine hep birsey olacak korkusu bazeniyi oluyorum aksamları bebiş uyuyunca bazende vöyle bıkmışlık…