Merhabalar, benimde oğlum öyleydi bu aylarda ve içe basma olduğunu öğrendik . 2 yaşında dışarıda bağımsız şekilde yürüyebildi herkes geçer düzelir dedi iyi bir doktor bulup gösterdik ve tabanlı ayakkabı giymesini söyledi hatta yürüteç de bebekleri ayakkabı ile koymak lazımmış.
Biz de hala içe basma sorunu yaşıyoruz ama eskiye nazara iyi benimki şükür