Benim yogurt makinem vardi 4 kavanoz aliyordu. Birkaçkere yaptim tutuyordu ama sulu oluyordu. Firinimin yogurt özelliği var. Bir gun onda denedim. 5 6 saat kaldi firinda. Taş gibi yogurt oldu. O zamandan beri firinda yapiyorum. Minik kavanozlara porsiyonluk bölüyorum. Yedirmeside kolay oluyor.