Bugün biraz karışık yedi ve ekmek çok yedi o yüzden karnı ağrıdı diye düşünüyorum uyurken çok gaz çıkardı sonra çok az kustu en son karnabahar kızartması yedi Bi tane akşam o çıktı. 3 kere ateşi oldu akşamdan beri ilacın etkisi geçince ateşi çıkıyor karnı ağrıyor. 22 aylık
Hastaneye götürmek istemiyorum herkes o kadar çok hasta ki bize de hemen bulaşıyor inşallah iyileşir sabaha 😣