Selam canım bizde de anne sütü sarılığı oldu hiç korkmayın içinizi ferah tutun bizim neredeyse 4 aylıkken tammanen geçti bende çok korkup endişelenmiştim ama geçti gitti sizinde geçecek biraz normala göre uzun oluyor işte ama yinede bol bol emzirin çok faydalı onun dışında özel bişey yok bu sarılık için tecrübeyle sabit yani 😘😘