Kızıma doğdu doğalı su verdim 1 çay kaşığıyla başladım biberonla devam ettim o nerde kendi durması gerektiğini gayet iyi biliyor. Şu su konusunda doktorlar ikiye ayrılmış ben çok üzülüyorum annelere de ben gözümle şahit oldum susuzluktan iç organları hasar görüp ölen bebeğe ondan sonra da zaten hep unutamadım doğurduğumda da verdim doktora sorduğumda su bebeği tıkar az yemek yedirir ondan önermiyoruz dedi çok kötü ya , zaten yemek yiyor on dakika sonra su veriyorum neyini tıkar ? Onca şekerli kimyasal mamada içine eklediğimiz su , normal suyun yerini nasıl tutar ? O zaman hergün hoşaf ayran içelim su asla içmeyelim. Bebeüim kana kana su içiyor 3 aylıkta öyleydi 8 aylıkta ne zorum var susuz bırakayım ki su içerdi kusardı küçükken hiç bir zaman maşallah kilosuda düştü demedi doktor arkadaşımınki de kusmazdı oda hiç kilo kaybı yaşamadı .
Kızım 8 aylık her öğün sonrası veriyoeum nerdeyse aklıma gelen her an biberonu uzatıyorum o içiyor istediği kadar .