Karakiz22 siz her okuduğunuzu baz almayın. Her çocuğun gelişimi kendine özel vs tamam da 6 aylık bebek de kendi alıp içmesin zaten. Yarış atı mı bunlar. Walla benimki 9 aylık biberonla veriyorum suyu ancak ancak kendi tutmaya başladı. Tabi biberonu ilk defa görüyor. Biberonla belki besleniyor olsaydı gelişimi farklı olabilirdi. Böyle bir çok etken varken her yorumu baz alırsanız valla acaba benim çocuğumda mı bir eksiklik var diye endişelenmeye meyilli olursunuz. Sağlıkla büyüsün, Allahım hep iyilerle karşılaştırsın 🙏