Normal şartlarda akşam 9 da uyuyup sabah 7-8 gibi kalkardı ve normal bi düzen tutturmuştuk doğduğundan beri böyleydi. Ama son 2 haftadır kan kustum geceleri uyanıyor kucak istiyor asla uyumuyo 3-4 saat boyunca beni mahvediyor. Acaba retroların ekseni mi kaydı noldu biri açıklasın nolur yerine oturtun kafayı yemek üzereyim 😅😅 bu durumu yaşayan var mıdır 1 yaşında girdiği günden beridir huyu 360 derece değişti de.