Mom022 Dmlaemre ben çok denedim ama bir türlü tutturamadım koçum biberon almadigi icin buzluktaki sütlerim heba oldu
12_yil_sonra Feyzadertlii doğduğundan beri veriyorum canım . Önce emziriyorum ardından doymazsa mama . Aptamil prosyneo veriyorum