Kızlar ben 5 günlük anneyim. Sütüm hiç gelmedi sezeryan oldum. İlk günden beri sütün gelmesi için bir sürü şey yapıyorum. Dün ilk sütüm yavaştan gelmeye başladı. Bu süre zarfında bebeğime mama veriyoruz hem beslenemediği için hemde sarılık olmasın diye . Hastanedeyken hemşireler biberonla verdirtti. Eve geldiğimizde kaşık şırınga gibi ürünlerde kullandık ve göğsümüde tutmadı 3 gündürde mamayı göğsümden damlatıp göğsümü tutmasını sağladım. Ama biberonun hızına ve mamanın çokluğuna alışıp göğsümdende öyle bekliyor. Ne yapacağım şaştım kaldım. Silikon göğüs ucuda kullandım. Bugün onunla biraz emdi. Ama kısa süreli tabiki. Ne yapabilirim yardımcı olacak olan varmı ?