tefe oğlum 4.5 aylık sanırım dişleri kaşınıyor anlamıyorum çok ağzını açıp bağırıyor eline biraz havuç verdim hırsla ağzına götürüyor götüremediğinde tekrar ağzını açıp bağırıyor ve çok huysuz uyumuyor diş belirtisimi bu anlamıyorum
gulshen tefe büyük ihtimalle diş tam da bu aylarda başlıyor diş jelleri satılıyor yada toz şeklinde adını unuttum araştırıp ondan sürün dişlerine çok rahatlatıyor. Yada karanfil yağı sürüyorlardı onuda araştırabilirsin rahatlatır böyle 7.8. Aya kadar sürüyor. Kolaylıklar diliyorum 😘
AleynaTG 5 aylık oğlumda da aynı şikeyetler var emzikle dişlerinin hizzasını kaşıyorum çok rahatlıyor. Dehşet salyası akıyor. Doktora sorduğumda diş hazırlığı olduğunu söyledi