Gulsoy11 Kez alan oldu mu acaba ? Esimin e devletinde yesil renkli adınıza tanimlanmistir yaziyor ama 20 gündür bankaya gidiyoruz yok diyolar.. bu uygulamada görmüştüm bende 2. Kez aldıklarını söylüyorlardı