seydageven Ben güçlüyüm , hiç yorulmadım zevk aldım sende yorulacaksın dik duracaksın mı dedim.
10 tane tecrübeli ana gelsin, bebeklerimize en iyi biz bakarız.Size ihtiyaçları var dedim.
Benim bebeğimde kucaktan kucağa geziyordu ağlıyordu en son yine bende sakinleşiyordu.
Bırakıp gitmelerini eleştirdim.
Ayrıca doktor onayı olmadan nefes almıyoruz biz, hasta olmasına rağmen şurup verirken elim titriyor.Bebeklerimizin aşı zamanları var şükür bizde ateş olmadı ama böyle durumlarda mecbur kullanıcaz o yüzden ne kadar az o kadar iyi
Calpolun uyutma etkisinide herkes bilir zaten.
Yazdığımda aşağılayıcı kırıcı bir şey olduğunu düşünmüyorum.
Bu kadar açıklama yaptım biri daha yorumuma yorum katarsa bunu okusun diye sevgiler💞
Bu arada bio gaia huzursuzluk yapıyor bazı bebeklerde ben verdikten sonra ortalığı yıkıyordu bilginiz olsun başka probiyotik yazabilir doktorunuz..