Askgebesiii Merhaba kızlar ben 4 ay önce bakır spiral taktırdım ama hala adetim çok uzun sürüyor 15 gün oldu hala ince ince adet kanamam geliyor bu normal mi ya da ne zaman normale döner aranızda yaşayan var mı?
rukiyegarip35 Askgebesiii canım ilk 6 ay kanamalı geçer sonra duzelır ben de takdırmıstım adet Le normal kanamam karıstı arada bı 2 gün duruyodu 9 ay oldu halen kanamam vardı cıkarttırdım hıc begenmedım bana ıyı gelmedı bıde agrıso da oldu bende bel fıtıgım patladı 🤭😄😄
Askgebesiii Celinn hayır hiç ağrım da yok değil ağrısında yok ama adet 4 5 gün normal sürüyo sonrası hep akıntı şeklinde kanama
Askgebesiii Celinn en yakın zamanda gidip bir baktırayım ama kaydı da ondan mı desem 2 ay önce kontrolde normal yerinde duruyordu doktor bir iki ay normal dedi ama benim 4 ay oldu yani
Celinn Askgebesiii cinsel ilişki sırasında kaymış olabilir canım. Baktır bence. Çok sık ilişkiye girince olabiliyor
Askgebesiii rukiyegarip35 yaa inşallah benimkisi de öyle olmazda çıkarttırmak zorunda kalmam inşallahta kaymamıştır 😂