Hanımlar bebeğim 2 aylık bir kaç gündür günde bir iki defa öksürüyordu bugün de ateşle uyanınca direk doktora götürdük. Eşim de hasta olduğu için doktor şu an gözükmüyor hastalık test de yapsak çıkmaz bir şey dedi serum fizyolojik verdi hava yapacağız geçmezse artarsa başka tedavi yöntemlerine gideceğiz ve evet büyük ihtimalle hastalık başlangıcı çünkü hem öksürüğü arttı hem de gerçekten bebeğimin hiç keyfi yok. Benim sormak istediğim şu anne sütünden bebeğe iyi gelecek şunu iç bunu yap bunlar öksürüğü keser dediğiniz bir şey var mı?