gozdegunduz Sedalpduha 3 yıl önce gazide oldum kemal fındıkçıoğluna. Çok rahat geçirdim hiç ağrım olmadı kanama olmadı bir kez bile ağrı kesici içmedim. Tavsiye ederim özellere para bayılmaya gerek yok hepsinden çok daha iyi kesinlikle
Elvineva Sedalpduha Özel Ankara Cerrahi Tıp Merkezinde oldum Esabil Eker hocaya 3 yıl oldu hiçbir sorun yok kırık kayma ve et alındı estetik yapıldı