4 aylık bebeğim var emziriyorum,dün gece kasindıgimı farkettim bugün gündüz hiç kaşinmadim gece yine kaşınmaya başladım.Gecen yılda böyle olduğumda uyuz demişti doktor kwellada losyon vermişti.Simdi emzirdiğim için losyonu yine kullanayam mi kullanmaya mi bilmiyorum.Emzirirken bu losyonu kullanan var mı ? Zararı olur mu süte gecer mi bilmiyorum.