Eğer şuan yapmak için istiyorsanız ılık suyla biraz yıkayın ve çok hafif dokunmalarla pamuklu bir şeyle kurulayın ve bir süre açık bırakın çıplak olacağı için ayağına çorap üzerine battaniye örtün ki üşümesin. Evde kantaron yağı varsa sürün yada zeytinyağınız varsa zeytinyağını bir süre ocakta ısıtın ısıtıldıktan sonra kullanılması öneriliyor cilt için sonra soğutun hızlı soğuması için bi süre dışarı koyabilirsiniz ve sürün ne kadar iyi gelir bilemem ama sabaha kadar acısını hafifletir. Biz bir kaç gün bu şekilde yaptık hafifletti ama tam geçirmedi ben sudocrem aldım sonra o tamamen geçirdi. İçeriği iyi değil diyorlar fakat tercih meselesi ben bir sürü krem denedim en etkili onu buldum canının yanmasını istemediğim için sürdüm.