Ballibademin_21 eskiler ah eskiler… istismara uğrayan kaç çocuk, kaç genç annesine söyledi de “rezil oluruz” diye susturuldu kim bilir… ne evlatlarını koruyabildiler, ne de gerçeği duyunca onlara sahip çıktılar. %80 i böyle, bu mantıkta insanlar. Hep istismar olayları arttı diyorlar ama hayır artmadı. Hep vardı, hep fazlaydı. Sadece artık insanlar susmuyor, susturulamıyor. Allah kimseye yaşatmasın.