Benim kızım 19 aylık ve gece uyanırsa bir kez mama içiyordu. Ancak uzun bi süredir takip ediyordum hemen hemen aynı saatte uyanıyor ve tekrar uykuya dönmekte çok zorlanıyordu. 10 gün önce gece tok olduğuna emin olduktan sonra boş mama kutusunu göstererek mamamız artık bitti, benim kızım artık büyüyor artık yemek yiyelim uyanınca da kahvaltı yapalım dedim) sarıldım ara ara gidip boş kutuya (bitti yaptı🙂🙂🙈) yaklaşık on gündür mama yok hayatımızda hemen aynı saatte uyanıp iki üç gün mama dedi ve ben de (istersen su içelim sabah kahvaltı yapacağız) dedim çok kısa süreli ağlama sonrası sarıldım ve uykuya döndük bazen salladım bazen uzandım yanına. Hem iştahı daha iyi hem de gece uyku kalitesi daha arttı. Elbette bir doktor değilim ancak paylaşmak istedim. Özel durumu olanlar mutlaka kendi doktoruna danışmalı☺️ancak süreci uzunca paylaşmak istedim. Çünkü bu kız bırakmaz kolay kolay hissindeydim ama sürecimiz olumlu ilerledi.(çünkü sabah kahvaltı hazırlanırken hiç ağlamıyor ve güzelce kahvaltı sürecini bekliyor, yani bizim ki alışkanlıkmış bunu gözlemledim)🌸