Oğlum 3 yaşında sehir dışında oldugumuz icin yanimda dolven vardı bugün hastalanınca esim eczaneden iburamin zero yerine iburamin cold almış bende cocuk cok atesliydi stresle farketmeden verdim bir mama kasigi kadar , sonra dan farkettim ki iburamin cold , okudum 6 yas alti kullanmayın diyor ama cocugu 1 saat takip ettim hic bir etki yoktu , uyudu simdi ben yatamıyorum boyle bir durum yasayan var mı acaba