Iyi geceler hanımlar 3 aylık aşıyı emzirme döneminde yaptıran var mı? Bir de illa adet döneminde mi olmak gerekiyor doğumdan sonra adet olmadım kaç gün önceden olmak gerek koruyuculuğu için?
Ha bir de iğneden sonra hamile kalan veya hamile kalan birini duydunuz mu?