yudum112 tam sizin dediğiniz zamanlarda benim bebeğimde de öyle oldu ve sanki tok gibi ağlamıyordu falan sadece tek belirti çişli beziydi sonra bi gittim kontrol zamanı asla kilo almamış sürekli emzirmeye çalıştığım halde çünkü o zamanlarda aşırı bir iştahsızlığı falan vardı boğaz enf geçirdi o yüzden mama falan destekleyebilirsiniz ya da direkt aile hekimine gidin tekrar bi kontrol ettirin