Merhabalar
Bebeğimin şuana kadar sadece alt iki dişi çıktı iki haftadır doğru düzgün yemek yemiyor dişi çıkacak diye düşünüyorum fakat bugün inanılmaz bı ağız kokusu almaya başladım açlıktan mi yoksa dişten mi kaynaklanıyor anlamadım herhangi bir rahatsızlığıda yok tecrübeli anneler yazabilir mi ne yapmalıyım ?