Anonim01 bize önce test yaptılar yumurta alerjisi çok düşüktü tercihi bize bıraktılar bizde riske atmak istemedik yaz dönemiydi ve çok dışarda vakit geçiriyorduk ya hastalık kaparsa korkusundan yaptırdık ama tabi doktor kontrolünde oldu. Dediğim gibi bizim alerjimiz düşük seviyedeydi bu yüzden risk aldık aslında aşı yaptırarak ama eğer sizin alerji seviyeniz yüksekse doktorunuz da önermiyorsa 1 yaşı bekleyebilirsiniz hem kış dönemi zaten çok fazla dışarda vakit geçirilmiyor