Uyandırmadan rüya öğünü yapın. Bebeğin acıkıp uyanmasını beklerseniz bunu alışkanlık haline getirecektir ve ileridede benzer saatlerde aç olmasa bile uyanmaya devam edecektir. Uyku rutini kitaplarında ve kaynaklarında bu şekilde geçiyor. Benimde bebeğim 4 aylık ve dediğiniz saatlerde uyutuyorum. Sonrada 1-2 gibi uyurken besliyorum. Bu şekilde uykusu bölünmüyor ama karnıda doyuyor. Bir doktor acıkırsa uyanır dedi, diğeri 3,4 saati geçmesin dedi. O yüzden 4 saate alarm kurup o zamana kadar uyanmadıysa uykuda besleyebilirsiniz. Ayrıca 4-5 ay gece beslenmesini bırakmak için çok erken bir dönem. Evet uykuyada ihtiyacı var ama bence kan şekeride düşerek uykuya meyili artabilir.