PeekaBoo_ Çocuğu uyuttum yatamıyorum, çok heyecanlıyız sanki biz gidicez🤭 Hepimizin için çok büyük bir gurur ve mutluluk 🥹 Sizlerde durum nasıl sizde heyecanlı mısınız? Takip ediyor musunuz?
PeekaBoo_ mormilena ayy öyle deme düşünsene bizden biri bir kaç dakika sonra atmosfer dışında olacak🤩
PeekaBoo_ emilia ay canlı yayında adam diyor ki uçakta falan da koridor tarafı pek sevilmez Alper bey cam kenarinda iyi olmuş 😅
PeekaBoo_ ED2019 hem ülkemiz hem dünyamız için devamı da gelir inşaAllah bu günlerde böyle heyecanlara ihtiyacımız vardı ✨
mormilena PeekaBoo_ insaAllah kaza bela soruk olmadan gelir bayrağı diksinler gururla ❤️eşim o gün geldi ay bugün falan yaptım ertelndi dediği gibi hayaller suya 😭ama merak ediyorum.ynai kaç milyon insan bekliyor gurur o başka 🇹🇷🇹🇷
Mavili-mavilimorcicek PeekaBoo_ Biri de binyorum yapmis insta da."Abi Uzay’a çıkınca aşağı tükürür musun?"hshshshah 😂